Raport CoolBiznes, „Pyzy. Pierogi. Kluski”

Miniatura wpisu
powrót

Raport CoolBiznes, „Pyzy. Pierogi. Kluski”

Podczas, gdy na Zachodzie nowością mogą być zwykłe ruskie, to w Polsce trzeba poszukać innych inspiracji. Niewątpliwie rynek dojrzał do nowości – nawet jeśli będą to przepisy z kuchni naszych prababć. Należy spodziewać się niebawem pojawienia się na rynku produktów nieco innych od tych kilku tradycyjnych, które tak dobrze znamy. Na przykład firma JAWO planuje w najbliższym czasie wprowadzić na rynek dwa nowe rodzaje pierogów – ze szpinakiem oraz kaszą i grzybami. Oba rodzaje przygotowywane są bez tłuszczu zwierzęcego, co jest istotne dla konsumentów niejedzących mięsa. Według Renaty Kasprzyckiej z JAWO, przyszłość na rynku żywności mrożonej mącznej to produkt jeszcze bardziej nastawiony na „wygodnego”, a zarazem wymagającego klienta. Bardziej różnorodna gramatura opakowań (od jednoosobowych po rodzinne), nowe smaki – także mniej konwencjonalne – oraz produkty jeszcze łatwiejsze do przygotowania w domu (na przykład lepiej przystosowane do mikrofalówek).